Gezocht: Slaapwachten!

Over ons

Stichting Woongewoon is een kleinschalige woongemeenschap van zeven jongvolwassen bewoners met een verstandelijke beperking. Woongewoon is een ouderinitiatief en is gevestigd in de voormalige pastorie van de Heilig Hart van Jezuskerk aan de Baroniestraat 24 in Boxtel.

De appartementen worden in april 2020 in gebruik genomen. De bewoners zien er echt naar uit om op eigen benen te gaan staan, samen onder een dak, maar ook voor iedereen een eigen woning. Met Persoonsgebonden budgetten (PGB’s) wordt de begeleiding ingekocht.

Wat we zoeken

Om een (slapend) oogje in het zeil te houden zijn we op zoek naar slaapwachten. Het is belangrijk dat de bewoners zich op hun gemak voelen en dat de veiligheid in het huis gewaarborgd is. We verwachten van jou als slaapwacht dan ook dat je affiniteit hebt met mensen met een verstandelijke beperking, dat je respectvol omgaat met de bewoners, en dat je, als de situatie erom vraagt overwicht hebt. Ook is het belangrijk dat je op een goede manier kunt luisteren naar de eventuele nachtelijke problemen van onze bewoners. Samen met de andere slaapwachten draag je er zorg voor dat er iedere nacht iemand aanwezig is.

Het overleggen van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) passend bij de doelgroep is verplicht. De kosten hiervoor worden door Woongewoon vergoed. In verband met de werktijden is de minimale leeftijd 18 jaar.

Wat we bieden

Je ontvangt een passende vergoeding en ’s ochtends staat er een goed ontbijt voor je klaar! Ook is er een eigen slaapkamer en badkamer beschikbaar.

Contact

Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur dan een korte motivatie met CV naar: contact@stichtingwoongewoon.nl.